OPRUIMING! TOT 70% KORTING! OP=OP

FAQ

Bestelling en levering

Jouw bestelling wordt direct & automatisch verwerkt in ons warehouse vlakbij Utrecht. In 94% van de gevallen verzenden wij het pakket nog op dezelfde dag. Er kan vertraging ontstaan bij 1) extreme drukte, zoals in november en december 2) als er gegevens niet goed ingevuld zijn, zoals een huisnummer dat mist in het adres of 3) andere logistieke problemen.

Jouw pakketje wordt aangeboden bij de snelste aanbieders (PostNL / BPost / DHL) afhankelijk van de grootte van het pakket en waar de bestelling wordt afgeleverd.

Zodra jouw pakket onderweg is, krijg je een track & trace code van ons via e-mail. Het kan dus zijn dat wij jouw pakket al klaar hebben staan, maar dat de post nog niet langs geweest is. Ook ‘s nachts is er nog een moment waarop pakketten bij ons opgehaald worden.

Als je een track & trace code hebt ontvangen, betekent dat het pakket aangemeld is en dus ons magazijn verlaten heeft. We hebben helaas geen invloed op verzend partijen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. 

Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken door op de track & trace code te kijken die je via email van ons hebt ontvangen.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@smileify.nl.

Bestellingen boven de €50 worden gratis verzonden. Helaas lopen voor ons de verzendkosten alsmaar op en kunnen we niet altijd gratis verzending aanbieden. 
Voor bestellingen onder de €50 vragen we €4.95 verzendkosten.

Wij accepteren betalingen via iDeal, Belfius, Bancontact, American Express, Visa, MasterCard en PayPal.

Weet je niet zeker of jouw betaalmethode wordt geaccepteerd? Volg de stappen op de betalingspagina om jouw gewenste betaalmethode te bevestigen.
Mis je iets? Stuur een email om te kijken of we iets kunnen betekenen voor je!

Wij nemen jouw privacy en veiligheid serieus. Wij maken gebruik van Mollie. In Nederland en België staat Mollie bekend als de beste en meest veilige payment provider. 

Ons betalingssysteem heeft een beveiligde SSL-verbinding, waardoor jij veilig en met een gerust hart kan shoppen.

Als de bestelling nog niet verzonden is, kunnen we dit nog aanpassen. Stuur ons de nieuwe gegevens op, zodat we dit op tijd kunnen wijzigen. Als een pakket ons magazijn verlaten heeft, dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer doen. Je ontvangt een track & trace code per e-mail als het pakket uit onze handen is.

Als je een onjuist adres hebt opgegeven en het pakket wordt daar afgeleverd, dan kunnen we het daar niet ophalen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het adres dat je invult. 

Controleer het adres dus zorgvuldig.

Ruilen en retourneren

Jammer dat je niet tevreden bent, wij doen er alles aan om je een prettige ervaring te geven. 

 

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. 

 

Producten dienen in originele staat en voorzien van de meegeleverde strik+kaart geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

 

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

 

Klik hier om een retourformulier te downloaden.

 

Als je vragen of opmerkingen hebt over je bestelling, neem dan gerust contact op via: info@smileify.nl

Neem een kijkje op deze pagina om het retourproces te bekijken:
https://smileify.nl/pages/ruilen-en-retourneren

 

 

Track en Trace

Wanneer je artikelen zijn verzonden, ontvang je een email van ons met een ordernummer. Je ordernummer is gelijk aan het trackingnummer.
Check de email met de track en trace code om je bestelling te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. 

Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Niet goed, geld terug

Wij staan volledig achter onze producten. Daarom bieden wij een 'niet goed, geld terug' garantie

Gratis verzending

Altijd GRATIS verzending in Nederland en België

Meer dan 18.000+ tevreden klanten

Ons warenhuis in Leerdam (NL) zorgt dat jouw pakketje binnen 1-2 dagen bezorgd wordt

Veilig en gemakkelijk betalen

iDEAL, Bancontact, Sofort, Paypal, American Express, Visa, MasterCard, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Cryptocurrencies, etc.